مبانی نظری کودکان تیز هوش و پر استعداد (فصل دوم)

مبانی نظری کودکان تیز هوش و پر استعداد (فصل دوم)

مبانی نظری کودکان تیز هوش و پر استعداد در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات 11
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری کودکان تیز هوش و پر استعداد در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– 11 صفحه فارسی شامل مبانی نظری و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از 2015 به قبل

– شامل 7 صفحه متن و 4 صفحه منابع استفاده شده و مفید

– پیشینه تحقیق ندارد.

 

فهرست مطالب

کودکان تیز هوش و پر استعداد
تفاوت های دانش آموزان تیزهوش و عادی 
پنج عامل بزرگ شخصیت و دانش آموزان تیزهوش و عادی
سبک های فرزندپروری و دانش آموزان تیزهوش و عادی
افسردگی و دانش آموزان تیزهوش و عادی
باورهای فراشناختی و دانش آموزان تیزهوش و عادی
هوش هیجانی، مهارت های اجتماعی، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی و دانش آموزان تیزهوش و عادی 
باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و دانش آموزان تیزهوش و عادی 
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

پژوهشهای روانشناسی حاکی از آن است که همه کودکانی که به دنیا میآیند دارای تواناییهای بالقوه خدادادی هستند، اما این تواناییها به دلایل گوناگون وراثتی و محیطی در برخی بیشتر و در بعضی کمتر است و توزیع هوش و استعداد با توجه به تحقیقات انجام گرفته نشان دهنده ی آن است که اکثریت افراد جامعه دارای هوش و استعداد متوسط و اقلیتی دارای هوش و استعداد بالاتر از متوسط و اقلیت دیگر دارای هوش و استعداد کمتر از هستند. لذا کودکان تیزهوش در مقایسه با کودکان عادی از تواناییهای ویژهای برخوردار هستند، به آموزش و پرورش ویژه ای نیز نیاز دارند (گارن، جولی و ماتیوس، 2010).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود